Áno
Nie

Otázky

1. Čo je kupón?

Kupón je doklad o úhrade produktu, služby, pobytu. S vytlačeným kupónom sa preukazujete u poskytovateľa zľavy. Kupón obsahuje podmienky využitia zľavy ako aj jedinečné číslo, preto buďte opatrní, aby ste ho nestratili. Kupón je možné využiť iba jedenkrát.


2. Kedy mi príde kupón a kam?

Kupón Vám zašleme ihneď po pripísaní vašej platby na náš účet.  Pri platbe platobnou kartou vám bude kupón zaslaný okamžite. Pri platbe bankovým prevodom vám kupón zašleme najneskôr do 2  pracovných dní. Ak vám kupón nepríde do 2 pracovných dní, kontaktujte nás na   zonazliav@gmail.com


3. Čo mám robiť, ak som omylom poslal inú sumu?

Ak ste poslali vyššiu sumu ako bolo potrebné, napíšte nám a my vám samozrejme preplatok vrátime na váš bankový účet. Ak ste poslali sumu nižšiu ako je cena objednávky, celá platba vám bude vrátená na bankový účet. O vrátení vás budeme informovať mailom. Ak je zľava stále aktívna a máte o ňu záujem, stačí si ju objednať ešte raz… Dávajte si pozorJ


4. Čo mám robiť, ak som zaslal platbu so zlým variabilným číslom?

Ak ste zaslali platbu so zlým variabilným číslom, ihneď nás informujte. Budeme sa snažiť vašu platbu preveriť. Ak si to nevšimnete, žiaľ, vašu platbu nevieme identifikovať a peniaze vám budú vrátené automaticky na váš bankový účet do 14 dní od konca predaja zľavy.


5. Musím svoj kupón využiť v deň, keď si ho kúpim?

Nie. Každý kupón ma inú dobu platnosti.  Je vždy potrebné prečítať si podmienky využitia kupónov…


6. Môžem kupón kúpiť pre niekoho iného? Napr. ako darček?

Samozrejme. Kupóny nie sú viazané na konkrétne mená. Môže ich využiť ktokoľvek.


7. Do akej miery je moja objednávka v bezpečí?

Vaša objednávka je úplne v bezpečí. Zóna zliav nemá prístup a ani neskladuje údaje o vašej platobnej karte.


8. Môžem kupón vrátiť?

Kupón je možné vrátiť do 14 dní od jeho zakúpenia.  Stačí, ak nám napíšete mail.  Nezabudnite uviesť číslo kupónu a váš bankový účet, na ktorý vám celkovú sumu vrátime. Po 14 dňoch vám doporučujeme  kontaktovať poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním.


9. Môžem vrátiť zakúpený tovar?

Zakúpený tovar je možné vrátiť poskytovateľovi zľavy. Kontaktné údaje sú uvedené na kupóne. Každý poskytovateľ zľavy má odlišné podmienky reklamácií a vrátenia tovaru.


10. Môžem využiť kupón aj po skončení platnosti?

Kupóny po skončení platnosti prepadávajú. Ak ste pozabudli na daný termín, odporúčame vám kontaktovať poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním. Predĺženie kupónu vám môže zabezpečiť iba poskytovateľ zľavy.

 

 

0911 485 898
Pre partnerov
Hľadáte nových zákazníkov?